Haul 26/7

Heej alla fina bloggläsare! Jag är jätteledsen för att inte uppdaterat på länge, det har varit fullt upp med allt från resor, inspelningar och födelsedagar, och jag vet att jag skulle ha tidsinställt inlägg, men jag visste inte att det skulle bli så mycket :/ ❤ En positiv sak är i alla fall att jag nu har tillgång till datorn, så jag kan nu kommer det att dyka upp lite fler systemkamera-bilder 🙂 Jag var i alla fall och shoppade för några dagar sedan med en vän som jag inte träffat på jättelänge ( <333 ), och jag tänkte visa vad jag köpte!

IMG_3097IMG_3099IMG_3100

Ur & Penn

50 kr

Dessa solglasögon var på rea (vilket kanske märks), så det är ju liksom inte världens bästa kvalité om man säger så. Men jag tycker ändå att de är snygga och jag har liksom inga bra solglasögon riktigt, så för mig spelade inte kvalitén någon större roll, de hjälper liksom och är snygga, det är väl det som räknas? Haha, aa men de är i alla fall tonade och rättså rundade som ni ser, det finns väl inte så mycket mer att säga 🙂

IMG_3102IMG_3104IMG_3105

Haga Hem

15 kr st

Som ni vet så försöker jag få ett så pastelligt rum som möjligt och när jag såg dessa så blev jag typ helt kär i dem. De var även 70% rabatt, de hade egentligen kostat 49 kr st, så det blev ett riktigt kap enligt mig, haha xD

IMG_3106IMG_3107IMG_3108

New Yorker

149 kr

Ok, jag brukar aldrig köpa kläder i L, men just detta plagg ville jag använda som en slags klänning liksom 🙂 Jag tänkte ha denna när jag åker longboard och typ när skolan börjat och så, jag älskar verkligen back to school, och jag tänkte ha en b2s serie när skolan börjar närma sig, vad tycker ni om det? ❤ Ha det bra!

Kommentera

