Guld inredning-wanties atm

Heej alla fina! Hoppas att ni mår bra! Idag så tänkte jag i alla fall visa er några av mina absoluta guld-inrednings wanties atm! Som ni kanske vet så älskaar jag guld-inredning och jag försöker att få det lite guld inspirerat i mitt rum, även fast det kanske inte gått så bra hittills (en ljusstake…) haha.

image.jpg

Världskarta guld ( 50×70 cm)

399 kr

desenio.se

Huuuur fin? Jag har sedan jag gjorde om mitt rum haft det väldigt tomt på väggarna, men det får det bli ändring på!

image

Ljuslyktor diamant 3-pack

fr 199 kr

ellos.se

Dessa är verkligen supersöta, och även fast att jag sagt till mig själv att inte köpa fler småsaker när det gäller inredning för att jag typ inte har plats med mer (jag vill ju inte ha för mycket, haha) så är ju dessa bara såå snygga 😍imageUpphängningssladd guld Sladdis

hemtex.se

599 kr

Jag älskar verkligen lampor som liksom inte har en lamskärm, utan bara en stor glödlampa. Jag tror att detta är en sådan som man typ kan hänga i taket (jag äälskar sådana!), men jag vet inte riktigt om man kan göra det med denna, även om det står ”upphängningssladd”, haha.

image

Couture väggklocka Guld/vit

775 kr

rum21.se

Jag har ingen klocka i mitt rum just nu, men jag skulle gärna vilja ha en. Även om jag kanske inte skulle använda den så jättemycket (man har ju mobilen, haha) så är den väldigt stilren och snygg!

image

Vattenkanna AGUA grön

199 kr

lagerhaus.se

Detta är också en sådan grej som jag kanske inte skulle använda så jättemycket, men den är ju såå snygg och den är ju även lite pastellfärgad (ska nog göra ett enskilt inlägg om pastell-inredning, typ 5 sätt att få ett mer pastelligt rum).

 

Hoppas att ni uppskattade inlägget, ha det braaaaaa!

Kommentera

