After workout- smoothie

Hej alla fina bloggläsare! Idag så kom jag till Stockholms skärgård, och här ska jag nu vara ett tag. Här är också såå fint och jag kommer nog att lägga upp mycket bilder härifrån också, haha 🙂 Idag efter en löprunda och ett cirkelpass gjorde jag en såå god smoothie, jättebra efter träning. Jag skulle egentligen också ha i avokado eftersom att det ju också är bra efter träningen, men jag kom på det försent, haha… Jag har inte skrivit några exakta mått eftersom att det gäller en smoothie, och då brukar jag bara anpassa helt och hållet efter hur mycket jag har hemma och hur mycket jag vill göra 🙂 Vi har inte så jättespeciella saker här i Sthlm eftersom att vi bara köper det som är jättenödvänligt, så att denna smoothien är inte så avancerad och sugröret är kanske inte det fancygaste (?) 😂 Receptet finns här nedan!

 

Du behöver:

Banan

Färska jordgubbar

Riven ingefära

Naturell yoghurt

 

Aa, vad ska man skriva? Haha, men mixa helt enkelt allt ihop, häll upp i ett glas och om du vill kan du sätta en jordgubbe på kanten för dekoration. Drick tillsammans med färska jordgubbar! ❤️

imageimageimage

Kommentera

