Fiskebäckskil och Grundsund

Hej alla fina! Idag (när jag skriver detta, 8/7) så har jag varit iväg lite här i Bohuslän, närmare bestämt Fiskdbäckskil och Grundsund, som ligger på ön Skaftön. Vi var först i Fiskebäckskil först, och typ gick runt haha, det är SÅ fina hus 😉 Sedan åkte vi då till Grundsund och åt på en resturang som jag letat upp på nätet, den heter ”Smultron och tång”. Det var supergod mat verkligen, så det är ett tips om ni skulle vara i närheten 🙂 Jag fotade lite bilder, det är såå fint här i Bohuslän enligt mig, haha 💗

imageimageimageimageimageimageimageimage

Kommentera

