New in: 20/6

Hej på er! Idag så har jag varit på Siba eftersom att jag hade ett presentkort, och eftersom att jag köpte lite saker som är ”relaterade” till bloggen, så tänkte jag visa dem här!

IMG_3075IMG_3076 Först och främst så köpte jag den här locktången! Jag vet inte om den är så relaterad till bloggen dock, men jag tänkte att jag kanske skulle göra en review på den 🙂 Jag har länge velat ha en locktång där det liksom bara är en ”stång” ( xD) , och liksom inte en sådan där ”klämma” (känner att det är jag är VÄLDIGT bra på att förklara, haha), det blir liksom bättre lockar då enligt mig, i alla fall på mig. Har testat en sådan förut, men det var en annan sort. Denna är i alla fall från OBH Nordica 🙂

IMG_3077IMG_3078IMG_3080

Den här kan jag känna är lite mer relaterad till bloggen, nu kommer det nog komma mycket smoothie-recept, haha! Jag ville köpa denna eftersom att jag vet att detta är ett känt och bra märke, och att det är bra kvalité. Min förra smoothiemaskin var inte lika bra kvalité, den blandade riktigt hårt och lät mycket, och man fick pausa efter 5 sek så att den inte skulle sprängas typ. Det luktade även starkt av plast och dessutom gick båda muggarna sönder. Det jag även tycker är bra med denna är att man bara kan ta med smoothien och att locken är är gjorda för att dricka ur. Jag gjorde en grön smoothie (banan, avokado, sallad, chiafrön och kiwi för er som undrar) innan min simträning, la ner den i väskan och drack den efteråt. Det är såå smidigt och det läcker inget. Sedan så är den ju rosa också… 🙂

Hoppas att ni tycker om dessa typ av inlägg, så kommer jag att fortsätta med dem. Ha en jättebra dag!

Kommentera

