Skolavslutnings-outfit

Hej på er! Imorgon får jag sommarlov! Jag tänkte visa er min outfit, men först tänkte jag berätta lite ”bakgrund”. Jag har (som många andra också) en slags tradition att alltid ha en ny vit klänning varje skolavslutning. Jag har också ett genomgående färgtema till accessoarer, naglar och skor. Jag har haft lite olika typer av färger, men i år så kände jag för att ha något åt det pastelliga hållet. Jag hittade först skorna, och köpte sedan resten av accessoarerna i det temat. Jag blev SÅ glad att jag hittade de här skorna, för det är verkligen en av mina favoritfärger, jag ÄLSKAR den! Man kan säga att det är en blandning av aprikosorange och ljusrosa, vilket inte riktigt tror framgår i bilderna. Jag skriver vad sakerna kommer ifrån under bilderna 🙂

IMG_3024IMG_3025

IMG_3026 Klänningen – Jag ääälskar denna klänning, allt från modellen till hur den är sydd. Den gå rätt så långt upp mot halsen och har ett litet, litet insytt mönster, vilket jag tycker är jättesnyggt. Jag gillar även att den är så basic, då kan man lätt kombinera med accessoarer utan att det blir för mycket. Den är köpt på H&M 🙂

IMG_3018IMG_3022Skorna – Dessa skorna tycker jag bara är såå snygga! Denna färg är alltså färgtemat på min outfit, visst är den fin?! Detta är typ sneakers och kommer förhoppningsvis att passa väldigt bra till klänningen. Jag är såå glada att jag hittade dem, och jag längtar till imorgon när jag får ha dem på mig (xD), hearteyes ❤ Jag köpte dem på Deichmann 🙂

IMG_3031IMG_3033

Glam tatoos – Jag tycker att detta är såå somrigt och såå snyggt, särskilt att ha som armband eller på ovansidan av händerna. Jag köpte dessa på Ur & Penn 🙂

IMG_3039IMG_3035IMG_3036Frisyren – Jag kommer att ha frisyren som ni ser på den översta bilden. Jag kommer att ha den här ”blomslingan” (vet inte vad man ska kalla det, haha) inne i frisyren, aa jag tror att ni fattar, så att det liksom hänger blommor i håret. Jag har köpt blom-grejen på glitter 🙂

IMG_3038IMG_3040Nagellack – Jag vet att färgen ser rosa ut på den översta bilden och att den ser orange ut på den nedersta, men i verkligheten är den typ en blandning, som alla andra accessoarer jag ska ha. Det är också köpt på Glitter 🙂

Hoppas att ni tyckte om inlägget!

Kommentera

