Summer Bucket List 2016

Hej på er! Idag så tänkte jag göra ett jätteroligt inlägg, jag tänkte dela med mig av min summer bucket list 2016! För mig har detta nu blivit en rolig tradition, och det är tredje året jag skriver en. Om man inte riktigt har något att göra eller har tappat sommar-feelingen så kan man ta upp listan och kolla på allt mysigt och roligt som man kan hitta på på sommaren. Det är även roligt med mål och saker att uppnå, och sedan titta tillbaka på vad man klarat. Sedan är det ju alltid kul att skriva i massor av roliga färger och vara allmänt kreativ när man gör den, då den även blir roligare att titta igenom sedan. Bilder på hur jag har gjort min lista hittar ni efter själva listan 🙂

♥  Baka macarons

♥  Äta minst 3 glassar på en dag

♥  Bada vid midnatt

♥  Ha en sommarbrunch

♥  Köpa en longboard

♥  Ha picknick minst 10 gånger

♥  Plocka en stor bukett sommarblommor

♥  Skriva en lång berättelse

♥  Ha vattenkrig

♥  Göra egen glass

♥  Campa med kompisar

♥  Bada när det regnar

♥  Slå mitt eget rekord i fotbollskickning

♥  Spela in en cover utomhus

♥  Hoppa från 5:an

♥  Göra en enorm frukost och äta utomhus

♥  Cykla minst 5 km med en kompis

♥  Bada morgondopp, bada på dagen och ta ett kvällsdopp på samma dag

♥  Läsa ut minst 5 böcker

♥  Nå 500 bloggläsare ❤

♥  Springa milen minst 3 gånger

♥  Se en solnedgång vid stranden

♥  Testa minst 5 nya recept

♥  Spela minigolf med vänner

♥  Dancing in the rain

♥  Baka croissanter till frukost

♥  Äta endast vegetarisk mat i en vecka

♥  Spela gitarr en varm kväll utomhus

♥  Göra en summer-diy

♥  Ta ett foto varje dag på hela sommaren och göra ett album

♥  Dricka iste

♥  Dygna med en vän

♥  Dansa på stranden

♥  Baka en rainbowcake

♥  Ändra om lite i mitt rum

♥  Lösa en suduko

♥  Ha ett lemonadstånd

♥  Träffa en ny vän

♥  Ha en soltatuering

♥  Göra en vattenmelon-drink

♥  Grilla marshmallows

♥  Ta fina såpbubble-foton

♥  Göra fruity-iceblocks

♥  Spela MASSOR av tennis

♥  Sova under bar himmel

♥  Göra en färgglad dip-dye

♥  Måla en färgglad tavla

♥ Baka hemlagad pizza minst 3 gånger

♥  Göra karamell-popcorn och äta utomhus

♥ Studera en sjärnhimmel

IMG_3000IMG_3001IMG_3002IMG_2998IMG_2999

 

 

Kommentera

