Update, info!

Hej, hej! Jag känner att det har blivit väldigt mycket recept på senaste tiden, men jag funderar på att skriva om lite mer olika saker, lite mer vardagligt och ”personligt” typ. Bättre uppdatering också såklart, nu när det börjar bli sommar så finns det ju också mycket mer inlägg att göra. Jag har även försökt att skaffa en ny domän, men utan resultat. Det är så komplicerat, ibland när man ska betala så har internetsidan lagt till ett blogghotell och massa andra saker så att priset stigit med typ 1300 kr, så det är inte så lätt. Jag förstår att att min nuvarande adress är väldigt komplicerad och svår att komma ihåg, men om man läser bloggen på iphone eller ipad så kan man ju lägga till den på hemskärmen, då du lätt kan gå in och kolla om bloggen uppdaterats. Du kan även gå in på min instagram-profil på mitt bloggkonto ( @elliezblog ) som ni gärna får följa. Där har jag bloggen länkad i profilen och jag lägger oftast ut en bild när ett nytt inlägg är upplagt, så att ni själva inte behöver kolla. Jag har ju även min mail för frågor om samarbeten eller bara något random, och den är elliezblog0@gmail.com (elliezblog0, inte elliezblogo). Jag uppskattar alla läsare jag har och hoppas att ni stannar kvar (haha xD), så jag gör mitt bästa för en så bra blogg som möjligt. Om ni har några önskemål på inlägg eller random feedback eller något kan ni ju alltid kommentera här på bloggen, skicka direct på instagram, kommentera på instagram eller mejla mig. Ha det bra!

Kommentera

