Picknickrecept – Vegansk grönsakswrap

Hej på er! Jag vet att det var längesedan jag uppdaterade, men som ni vet så har det ju varit SÅ fint väder nu de senaste dagarna, jag menar det snöade typ för några veckor sedan?! Därför så har jag velat vara så mycket ute som möjligt, men jag har flera inlägg planerade så nu får vi hoppas på en liten förbättring 🙂 Detta inägg är som en liten ”förberedelse” inför nästa inlägg, eller det hör ihop med detta inlägget. Nästa inlägg kommer att vara ett litet picknick-inlägg, lite essentials, tips m.m! I detta inlägget tänkte jag visa ett recept på en perfekt, vegansk, grönsakswrap!

Gör så här:

Börja med att lägga ut en vegansk tortillia och lägg på de grönsaker som du gillar. Jag valde att använda gurka, tomat, sallad och avokado, men man får välja utifrån vad man själv tycker om. Vik sedan ihop den och packa in den ordentligt i aluminiumfolie så att den inte trillar isär. Stoppa till sist ner den på ett bra ställe i din picknickkorg!

IMG_2896IMG_2897IMG_2898IMG_2901IMG_2918IMG_2919

Kommentera

