5 wanties ♡

 

Hej på er! Idag så tänkte jag dela med mig av 5 wanties, och alltså är det fem saker som jag vill köpa just nu typ 🙂 Väldigt många bloggare gör detta i kläder, men jag tycker att det skulle vara lite kul med blandade saker också. Till skillnad från andra bloggares inlägg så är alla sakerna inte så dyra heller 🙂

image

Pastel Penny longboard

Alltså HUUUR snygg är inte denna?? Detta är ju typ värsta drömmen XD Nej, men denna är ju såå snygg och snyggaste färgerna <33

Du kan köpa den här: http://www.squarecatskates.com

 

 

image

Skittles sour

Jag visste inte ens att denna smaken fanns förrän typ nyss, men jag skulle bara vilja ha denna så mycket! Jag älskar skittles och jag älskar sura saker, så därför tror jag att detta skulle passa mig perfekt!

Du kan köpa det här:

http://www.candywarehouse.com

image

Roterande tårtfat

Jag skulle såå gärna vilja ha ett roterande tårtfat, eftersom att det underlättar sååå mycket inom tårtbakning. Om underlaget snurrar så går det mycket enklare att bre ut fyllningarna och att dekorera på toppen.

Detta är från:

http://www.royaldesign.se

image

Domännamn

Ett domännamn skulle jag verkligen behöva såå mycket nu. Min blogg har ett väldigt långt och krångligt och… inte så snyggt namn. Det är därför som jag snart kommer att köpa ett domännamn 🙂 Det nya namnet kommer att bli elliez.se, om inte någon hinner ta det förstås… 😐

image

Adidas pastell skor

Jag var först inne på att köpa adidas superstar, för de är ju också riktigt, riktigt snygga. Men när jag såg dessa fick jag hearteyes och bara JAG MÅSTE HA DEM xD Alltså pastell + adidas skor… ❤

Finns på:

http://www.junkyard.se

 

❤ ❤

 

Kommentera

