Pastell inredning!

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen, det är fortfarande problem med att blogga från datorn. Jag har i alla fall försökt att få upp inlägg, och jag hoppas att det fungerar snart. Men åter till detta inlägget! För någon dag sedan fick jag verkligen upp ögonen för pastell inredning! Det är bara såå snyggt, och jag har letat runt rätt mycket efter saker att piffa upp hemma med. Jag har valt ut lite bilder från we heart it och Google som exempel:

imageimageimageimageVisst är det såå snyggt!? Nedan har jag också gett lite olika förslag på pastell inrednings-produkter!

image

Poster ADVENTURE

lagerhaus.se

59 kr

 

image

 

Kudde AMY

mio.se

149 kr

 

image

Poster DREAM BIG världskarta

desenio.se

fr 59 kr

 

image

Smörgåsbricka

bluebox.se

50 kr

 

image

Taklampa yellow

inreda.se

547 kr

 

image

Lampfot TERRAKOTTA

lagerhaus.se

149 kr

 

image

Tallriksformad krok

bluebox.se

129 kr

 

image

Poster Alfabet turkos

desenio.se

fr 59 kr

 

image

Poster Surfing Bear

desenio.se

fr 99 kr

 

Hoppas verkligen att ni tyckte om inlägget eftersom att jag la ner väldigt mycket tid på det! Ha det bra! ❤

Kommentera

