Spring tag 🌾

Hej! Först och frÀmst vill jag be om ursÀkt för den dÄliga uppdateringen, jag har mÄnga inlÀgg pÄ gÄng men datorn Àr pÄ nÄgot sÀtt helt konstig sÄ det gÄr inte att ladda upp pÄ den, sÄ dÀrför kan jag inte lÀgga systemkamera bilder m.m, men ni fÄr nöja er med bloggning frÄn mobilen tills datorn Àr fixad, vilket jag inte tror dröjer sÄ lÀnge till. Men till detta inlÀgget! Eftersom det nu Àr april och riktigt vÄrvÀder ute sÄ tÀnkte jag göra en spring tag! AlltsÄ Àr det nÄgra frÄgor om vÄren, hÀr kommer de!

  1. Vad tycker du Ă€r det bĂ€sta med vĂ„ren?   Det bĂ€sta med vĂ„ren tycker jag Ă€r att det börjar bli varmare ute, sĂ„klart 🙂 OcksĂ„ att det liksom blir fĂ€rggladare överallt och att sommaren nĂ€rmar sig ❀
  2. UngefÀr nÀr börjar och slutar vÄren för dig? Jag tycker personligen inte att det Àr bara de tre vÄrmÄnaderna som det Àr vÄr, det kan bÄde vara lÀngre och kortare. Om solen skiner och man kan ta pÄ sig en  vÄrjacka och gÄ ut pÄ en promenad den 20 februari sÄ börjar vÀl vÄren ungefÀr dÄ, fast det kan samtidigt bli riktigt varmt och nÀstan badvÀder i slutet av maj sÄ slutar vÄren ungefÀr dÄ ocksÄ.
  3. Om du skulle lista alla Ärstider hur mycket du gillar dem, hur skulle det se ut dÄ? Jag Àlskar egentligen alla Ärstider pÄ olika sÀtt, men det skulle nog vara:

Sommar

Vinter

VĂ„r

Höst

4. Hur ser en perfekt vĂ„rdag ut? Den börjar vĂ€l med att man vaknar och solen skiner, att man gĂ„r upp och Ă€ter en riktigt god och stor frukost, sedan pĂ„ dagen sĂ„ hittar man pĂ„ nĂ„got kul utomhus med familj eller kompisar, typ picknick eller nĂ„got 🙂

5.  Vilket Ă€r det tydligaste tecknet att vĂ„ren kommit enligt dig? Att det slĂ„r ut snödroppar i rabatterna och att solen skiner ❀

6. Vilka Àr dina favorit vÄr-fÀrger? Pastelliga fÀrger i mÄnga olika nyanser typ, kanske ljusblÄ, aprikosorange, ljusrosa, ljusgul, ljusgrön sÄklart m.m.

7. Vilken plats befinner du dig helst pĂ„ under vĂ„ren? Utomhus nĂ„gonstans, kanske i skogen eller nĂ„got ❀

Detta var allt för denna tag, hoppas att ni uppskattade inlĂ€gget sĂ„ hoppas jag att datorn fixar sig snart sĂ„ att bloggen fĂ„r uppdateras med lite systemkamera bilder ocksĂ„, sĂ„ lĂ€nge fĂ„r ni nöja er med denna som jag hade i min mobil 🙂 .

IMG_0697

Kommentera

