Mina top 5 favoritlåtar just nu

Hej, hej! I detta inlägget tänkte jag visa er mina top 5 favoritlåtar just nu (med kommentar under). Let’s go!

  1. ”Ain’t no saint” Peg Parnevik

image

Alltså jag visste att Peg var grym på att sjunga, men inte SÅ grym! Alltså hennes röst är verkligen goals, plus att låten är RIKTIGT bra, särskilt refrängen ❤

2. ”Save me” Wiktoria

image

Denna låten känner vi ju alla igen från mello, och den är enligt mig såå grym! Alltså hennes röst är helt klart den bästa i mello och låten är också superbra, särskilt början.

3. ”If I were sorry ” Frans

image

Denna låten känner man ju också igen från mello, eftersom att den vann och allt 🙂 Jag tycker att Frans är asbra på att sjunga (det är han ju också) och låten är också superbra, modern liksom 🙂

4. ”If I could fly” One Direction

image

Denna låten är också såå bra, och jag älskar pianot i bakgrunden! Den har också så fin text, ja lovely helt enkelt!

5. ”My house” Flo Rida

image

Jag brukar inte lyssna på denna sorts musik i vanliga fall, men just denna är såå bra, särskilt refrängen som jag älskar ❤

 

 

 

Kommentera

