Smoothie Bowl

Hejsan! För det första så skulle jag vilja be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen så mycket på senaste tiden. Jag har försökt, men mina bilder som jag redigerat finns tydligen inte i datorn (av någon konstig anledning). Fast nu är jag tillbaka med ett nytt recept! Detta är ett recept på en OTROLIGT god smoothie bowl! För er som inte vet vad en smoothie bowl så är det helt enkelt en skål med smoothie toppat med bär 🙂 . Receptet hittar du nedan!

Mixa naturell yoghurt med frysta (men tinade) hallon, frysta blåbär och fryst mango. Häll upp i skål och varva med hallon, blåbär och mango. Enjoy!

smoothie bowlsmoothie bowl 3smoothie bowl 4smoothie bowl 5smoothie bowl 6smoothie bowl 7smoothie bowl

Kommentera

