Studiolampa!

Hej! Jag har beställt en studioampa, vilket detta inlägg kommer att handla om. Jag har ofta känt mig stressad, om att ett bakverk ska hinna bli klart innan det blir mörkt till exempel. Jag ville ju såklart inte känna den stressen, och valde därför att köpa denna lampa. Och jag är såå nöjd! Alltså om man riktar den på saken man vill fota, så blir det som dagsljus på bilden! Den går ju även att använda när det är ljust ute, för att få lite extra bra ljus. En annan sak som ni kanske har märkt är att jag har börjat redigera mina bilder, för att göra de lite ljusare. Så nu hoppas jag på ännu bättre bilder! 🙂

(Studiolampan är från: vidaxl.se )

IMG_2465IMG_2468IMG_2469IMG_2470IMG_2468

Kommentera

