This or that tag!

Hejsan! Idag är jag tillbaka med en this or that tag! Jag gillar själv att läsa sådana här tags, så därför tyckte jag att det var en bra idé att göra det själv (det som står i fet stil är det alternativet som jag valt, om båda är i fet stil så kunde jag inte bestämma mig) 🙂

Vinter/Sommar

Rosa/Blå

Sjunga/Dansa

Katt/Hund

Bok/Tidning

Frukt/Godis

Läppglans/Läppstift

Salt/Surt

Innebandy/Fotboll

Vanilj/Choklad

Gröna Lund/Liseberg

Cola/Fanta

Levande ljus/Lampor

Blogga/Vlogga

Dag/Natt

Julafton/Födelsedag

Kam/Borste

Kjol/Klänning

TV/Dator

Mjukisbyxor/Jeans

Gina/H&M

Twilight/Hunger Games

Halsband/Armband

Instagram/Facebook

Bio/Film hemma

Melodifestivalen/Idol

Uppklädd/Nerklädd

Sverige/Utomlands

Mörk choklad/Ljus choklad

Husdjur/Inga hudsjur

Spara/Slösa

Iphone/Android

Dusch/Badkar

Strut/Bägare

Skräck/Komedi

Onyttigt/Nyttigt

Smsa/Ringa

Det var allt, hoppas att ni gillade inlägget!

P.S: Snart kommer ett recept på en jättegod layer cake!

IMG_1693

Kommentera

