About me tag!

Hej!
I detta inlägget så kommer jag att göra en about me tag, eftersom att jag är ny här på bloggen och för att ni ska kunna lära känna mig lite!

  1. Vilka är dina favoritämnen i skolan?  Mina favoritämnen i skolan är nog idrott, SO och slöjd.
  2. Vilken är din favoritdryck? Det är nog smoothie (om det räknas xD).
  3. Vilken är din favoritlåt just nu? ”History” med One Direction.
  4. Tränar du någon idrott? Ja, jag tränar både gymnastik och fotboll.
  5. Vilken är din favoritbok? Hunger Games ❤
  6. Vilken är din favoritfärg? Det är nog blå, vit och rosa, fast jag gillar i princip alla färger.
  7. Vilka är dina favoritdjur? Mina favoritdjur är hund, apa och zebra.
  8. Talar du något annat språk? Engelska (också försöker jag att lära mig franska ;D )
  9. Vilken är din favoritbutik? Jag skulle nog säga Granit, H&M eller The body shop.
  10. Tycker du om skolan? Ja 🙂
  11. Favorit youtuber? Therese Lindgren, Alisha Marie eller Daniel Norberg.
  12. Vilken är din favoritfilm? Hunger games (igen xD)
  13. Vilken är din favoritserie? Det är Modern Family.
  14. Vilken telefon har du? Jag har en iPhone 6.
  15. Hur lång är du? Vet inte, skulle gissa på typ 159 cm.

Detta var denna tagen, jag hoppas att ni gillade inlägget och att ni ”lärde känna” mig lite mer! Ha det bra, så ses vi i nästa vecka!

Kommentera

